-
- Учимся ориентироваться в пространстве
- Особенности зрительного восприятия у детей с нарушением зрения
- Специфика и особенности организации образовательного процесса с детьми, имеющими нарушения зрения
- Развиваем зрительно-моторную координацию ребенка с нарушением зрения
- Как подготовить ребёнка в первому классу
- «Развитие зрительного восприятия у детей с нарушением зрения посредствам дидактических игр и упражнений»
- Зачем нужна наклейка?
-
- Не оставляйте детей одних!
- «Изучаем опасности – растём в безопасности»
- Профилактика насилия в отношении несовершеннолетних
- ОСТОРОЖНО! Новые способы мошенничества.
- Будьте бдительны! Актуальные способы совершения интернет-мошенничеств
- Актуальные способы совершения киберпреступлений
- Профилактика киберпреступлений
- Правила пользования электроприборами
-
- Как определить ребёнка в специальный детский сад
- Домашний оркестр или влияние музыкальной деятельности на ребенка
- Консультация "Роль семьи в воспитании патриотических чуств у детей дошкольного возраста"
- Виртуальная экскурсия в Специальный детский сад № 30 г.Мозыря
- Ответственность родителей за воспитание и содержание своих несовершеннолетних детей
- Маршруты выходного дня
- Размауляй са мной па беларуску!
- Гигиенические требования к спортивной форме и обуви на занятиях физической культуры в детском саду
- Роль занятия плаванием в жизни ребенка с нарушениями зрения
- Развиваем дыхание для здоровья
-
- Положение о попечительском совете учреждения образования
- Список попечительского совета
- План работы попечительского совета
- Отчёт об использовании средств попечительского совета за 1 квартал 2024 года
- Отчет об использовании средств попечительского совета за 2 квартал 2024 года
- Отчёт об использовании средств попечительского совета за 3 квартал 2024 года
- Отчёт об использовании средств попечительского совета за 4 квартал 2024 года
- Ежегодный отчёт попечительского совета за 2024 год
Нататкі дзіцяткі
Вітаю Вас з любоўю!
Сёння мне хочацца расказаць вам крышачку пра маляванне ў нашай групе.
Есць дзеці, якія вельмі рана прыходзяць у сад, а есць каго забіраюць апошнімі. Каб выхаванцы не сумавалі, Святлана Мікалаеўна прыдумала незвычайныя хвілінкі творчасці. Аднойчы адзін малюнак мы малявалі тыдзень!
Усё па чарзе…Раніцаю мы разглядалі праз трафарэт розныя елкі, яшчэ разглядалі елкі намаляваныя рознымі матэрыяламі. Гэта вельмі цікава! Потым выхавальнік прапанавала нам намаляваць елкі пры дапамозе трафарэта і губкі для посуду.
У наступны дзень да нас “завітаў” маленькі зайчык. Ен хацеў апынуцца побач з нашай намаляванай елачкай. Мы ўважліва яго разгледзілі і пачалі маляваць белай гуашу і пальцам…
Далей мы вырашылі ўсе разам прыбраць елачку, каб у маленькага зайчыка быў святочны настрой. Нам зноў дапамаглі рознакаляровая гуаш і паслухмяныя пальчыкі. Праз
некалькі хвілінак наша прыгажуння свяцілася рознакаляровымі шарыкамі…
Раніцаю наступнага дня пайшоў снег, здавалася, што пачалося нейкае цуда. Святлана Мікалаеўна чытала нам чароўны верш пад незвычайныя гукі музыкі.
Яна нам прапанавала ватовыя палачкі і белую гуаш. Мы пачалі маляваць “як белыя пушыстыя сняжынкі ў карагодзе казачным кружацца, лёгкія чароўныя пушынкі, белым дываном яны лажацца”.
Можаце сабе ўявіць, як нам было цікава!
У апошні дзень тыдня мы малявалі снежную ноч. Выхавацель нам сказала, что мы сення будзем сапраўднымі чараўнікамі. Калі мы зафарбоўвалі пэндзлем ліст паперы, то на ім з’яўляліся сняжынкі! Як гэта выйшла ніхто з нас не ведае. Мабыць мы на самой справе чараўнікі!!!
З задавальненнем выхаванцы другай малодшай групы № 7.
Да сустрэчы.
Телефоны: +375 236 21 68 60, +375 236 21 66 67, +375 236 21 65 60
Email: mozsad30@mozyrroo.by