-
- Учимся ориентироваться в пространстве
- Особенности зрительного восприятия у детей с нарушением зрения
- Специфика и особенности организации образовательного процесса с детьми, имеющими нарушения зрения
- Развиваем зрительно-моторную координацию ребенка с нарушением зрения
- Как подготовить ребёнка в первому классу
- «Развитие зрительного восприятия у детей с нарушением зрения посредствам дидактических игр и упражнений»
- Зачем нужна наклейка?
-
- Не оставляйте детей одних!
- «Изучаем опасности – растём в безопасности»
- Профилактика насилия в отношении несовершеннолетних
- ОСТОРОЖНО! Новые способы мошенничества.
- Будьте бдительны! Актуальные способы совершения интернет-мошенничеств
- Актуальные способы совершения киберпреступлений
- Профилактика киберпреступлений
- Правила пользования электроприборами
-
- Как определить ребёнка в специальный детский сад
- Домашний оркестр или влияние музыкальной деятельности на ребенка
- Консультация "Роль семьи в воспитании патриотических чуств у детей дошкольного возраста"
- Виртуальная экскурсия в Специальный детский сад № 30 г.Мозыря
- Ответственность родителей за воспитание и содержание своих несовершеннолетних детей
- Маршруты выходного дня
- Размауляй са мной па беларуску!
- Гигиенические требования к спортивной форме и обуви на занятиях физической культуры в детском саду
- Роль занятия плаванием в жизни ребенка с нарушениями зрения
- Развиваем дыхание для здоровья
-
- Положение о попечительском совете учреждения образования
- Список попечительского совета
- План работы попечительского совета
- Отчёт об использовании средств попечительского совета за 1 квартал 2024 года
- Отчет об использовании средств попечительского совета за 2 квартал 2024 года
- Отчёт об использовании средств попечительского совета за 3 квартал 2024 года
- Отчёт об использовании средств попечительского совета за 4 квартал 2024 года
- Ежегодный отчёт попечительского совета за 2024 год
Нататкі дзіцяткі на канiкулах
Добрага вам часу, мае даражэнькія!
Вось і прабеглі вясновыя канікулы…
Я вам зараз хочу расказаць, якія моманты запомніліся мне і маім сябрам з групы. Пакуль мы раслі і гулялі ў другой малодшай групе, ад нашых выхавацельніц чулі шмат казак. Спачатку нас здзівілі Наталля Мікалаеўна са студэнткай. Яны прапанавалі нам забаву “Вандроўка па казкам”. У групе, ў кутках, знаходзіліся розныя персанажы. Мы павінны былі адгадаць, з якой яны казкі. Потым Таццяна нам расказала прыгожы вершык пра мядзведзя, якога пашкодзілі дзеці. Затым мы ўсе разам разыгралі казку “Церамок.” На прыканцы забавы студэнтка прынесла вялікі паветраны шар, у сярэдзіне якога жылі заварожаныя жывелы. І нам прапанавалі іх раскалдаваць. Мы вельмі стараліся, і ўсё атрымалася!
На працягу ўсяго года з намі вучылі гульні, вершы, пацешкі, лічылкі, хуткагаворкі і нават калыханкі на беларускай мове. Яшчэ мне вельмі спадабалася забава “Залацінкі роднай мовы.” Яе для нас падрыхтавалі Святлана Мікалаеўна і Кацярына Андрэеўна. Спачатку нам было цяжка і незразумела. Але шоў час, і я са сваімі сябрамі з групы з задавальненнем выкарыстоўваў залацінкі роднай мовы у гульнях. Нам прынеслі касцюмы і пад гукі чароўнай музыкі мы пераапрануліся. Потым падрыхтавалі для нас лакацыі, дзе мы павінны былі здзіўляць сваіх сяброў. Мацвей і Максім распавядалі нам пра басаногага коціка, які гуляў па сняжку. Яраслава і Кірыл разыгралі сценку пра мышку, якая мыла лыжкі. Потым мы разам клікалі сонейка-сонца, яго адыграла Насцячка. Дарынка паказала нам невялікую тэатралізаваную пастанову пра гаспадара Мядзведзя. Маленькая Кірачка і Юліяна прачыталі верш “Беларусачка”. Дзяўчынка Тэя і хлопчык Арцемій расказалі верш пра шпака, якому вясною зрабілі ўтульны дом. Усе мае сябры не толькі былі прыгожыя, але з задавальненнем размаўлялі на роднай мове, а самае галоўнае, яны старанна выконвалі свае ролі!
Да сустэчы, мае чытачы.
Телефоны: +375 236 21 68 60, +375 236 21 66 67, +375 236 21 65 60
Email: mozsad30@mozyrroo.by